HRM Solutions Személyzeti Tanácsadó Bt. Switching on to the original version
For companies
The support of the performance management process electronically.

Tovább >>

For managers
We find the missing link in your team you can rely on.

Tovább >>

For employees
We know how difficult it is to find an appropriate workplace. We can help you to make it more simple and faster.

Tovább >>

 

 
 
JOB OFFERED BY OUR PARTNERS
 

PATIKAI KERESKEDELMI KÉPVISELŐT

 

Budapesti székhelyű multinacionális vállalat

PATIKAI KERESKEDELMI KÉPVISELŐT

keres.

 

FELADATOK, FELELŐSSÉGEK

  • A megadott földrajzi területen található meghatározott gyógyszertárak látogatása a megadott látogatási sűrűség és az egyéni útvonalterve szerint
  • Növelni a vállalat termékeinek listázottságát és elérhetőségét a készletek figyelésén, termékválaszték bővítésén, megrendelések felvételén keresztül
  • Növelni a termékek láthatóságát termék kihelyezési szerződések letárgyalása, termék kihelyezési szerződések partnerek által való teljesítésének ellenőrzése és POS marketing anyagok kihelyezése révén
  • Tájékoztatni a gyógyszertár vezetőjét és a személyzetét a termékek áráról, kereskedelmi feltételeiről, fogyasztói reklámkampányainkról
  • Termékek reklám- illetve marketing anyagait köteles az általa látogatott gyógyszertárba elszállítani és azokat a patikusnak átadni
  • Objektív tájékoztatást nyújt a vállalat gyógyszernek, illetve gyógyhatású készítménynek nem minősülő termékeiről, ideértve ezen termékek hatásmechanizmusát, termékjellemzőit és előnyeit
  • Végrehajtja az előre meghatározott állandó és időszakos tevékenységeket
  • Képviseli a vállalatot a partnerei felé, megoldást keres a partnerek logisztikai kéréseire és kérdéseire
  • Naprakészen tartja az ügyfél-adatbázist és dokumentálható módon rögzíti az általa teljesített napi tevékenységeit
  • Visszajelzést ad feletteseinek a piaci történésekről, tevékenységekről
  • Részt vesz meghatározott szakmai kongresszusokon

Képességek és tapasztalatok

  • Minimum 2 éves értékesítésben szerzett tapasztalat (OTC termékek előny)
  • Felsőfokú egészségügyi diploma, kötelező elvárás a pozíció betöltéséhez
  • Minimum alapszintű angol nyelvtudás
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (Word, Excel, Power Point)
  • Kiemelkedő kommunikációs képesség
  • Magas szintű tárgyalástechnikai képesség
  • Kezdeményező képesség
  • Jó szervező képesség
  • Cél orientáltság
  • Jó kapcsolatteremtő képesség
  • B kategóriás jogosítvány

Terület

  • Pest, Heves, Nógrád, Jász-Nagykun-Szolnok megye

 Amennyiben úgy érzi, hogy tapasztalata megfelel a fenti elvárásoknak kérjük, küldje el magyar és angol nyelvű önéletrajzát és motivációs levelét az info@hrmsolutions.hu e-mail címre legkésőbb 2015. július 19-ig.

További cikkek

(C) Copyright HRM Solutions Bt. - 2018


 

HRM Solutions Személyzeti Tanácsadó Bt. ● H-1171 Budapest, Szabadság sugárút 60.
Phone: +36 30 825 5895 | E-mail: info@hrmsolutions.hu

Home page  |  On-line  |  Registration

About Us  |  Career consultancy  |  Personal coaching  |  Recruitment and Selection  |  Support of electronic performance assessment  |  Interim HR solutions  |  Contact Us

Website development: