HRM Solutions Személyzeti Tanácsadó Bt. Átváltás eredeti változatra
Vállalatoknak
Teljesítmény-értékelés támogatása elektronikusan - adjon többet, kevesebbért!

Tovább >>

Vezetőknek
Megtaláljuk az Ön csapatába a hiányzó láncszemet - akire építhet!

Tovább >>

Munkavállalóknak
Tudjuk, milyen nehéz egy megfelelő munkahelyet megtalálni. Mi segítünk,hogy ez egyszerűbb és gyorsabb legyen!

Tovább >>

 

 
 
PARTNEREINK ÁLLÁSAJÁNLATAI
 

Junior Key Account Manager

Our Client makes a big difference in the health and well-being of people every day. They have more than 250 operating companies in 57 countries employing approximately 114,000 people. Their consumer products and medical devices and diagnostics impact the state of health care for patients, doctors, and nurses around the world. Currently for their Consumer and OTC division we are looking for candidate for the position:

 

Junior Key Account Manager

Location: Budapest, Hungary

 

Scope of the role:

responsible for achieving sales objectives, generating sales according to OP, account development to sustain competitive position and leveraging market opportunities through active teamwork. Position reports to: Senior Key Account Manager MASS.

 

Key responsibilities:

  • builds relationships with key decision makers,
  • acts as primary contact with major commercial customers,
  • conducts presentations to customer executives and decision makers,
  • prepares formal proposals and leads negotiations,
  • participate in preparing sales contracts and routes for approvals,
  • develops accurate sales forecasts and reports,
  • contributes to establish sales plan and specific project plan for key accounts,
  • managing customer budgets responsibly,
  • analyzes customer business opportunities and threats and designs plans to capitalize on them,
  • coordinates and perform economic and competitive analysis,
  • identifies additional business opportunities.

 

Requirements:

  • 4 years sales experience in multinational Company (preferably from FMCG),
  • college or University degree,
  • excellent communication and negotiation skills,
  • experience in negotiations with international chains/customers,
  • good English (written and spoken),
  • presentation skills,
  • strategic thinking,
  • goal oriented and highly motivated person,
  • team player,
  • PC skills (Excel, Word, PowerPoint),
  • driving licence level B,
  • „Can do“ and „winning“ attitude.

 

Please send your detailed CV and cover letter in English with position definition in email title, to info@hrmsolutions.hu.

 

További cikkek

(C) Copyright HRM Solutions Bt. - 2018


 

HRM Solutions Személyzeti Tanácsadó Bt. ● H-1171 Budapest, Szabadság sugárút 60.
Telefon: +36 30 825 5895 | E-mail: info@hrmsolutions.hu

Kezdőoldal  |  On-line kapcsolatfelvétel  |  Regisztráció

Magunkról  |  Karriertanácsadás  |  Egyéni coaching  |  Fejvadászat, kiválasztás  |  Elektronikus teljesítmény-értékelés támogatása  |  Időszakos HR szolgáltatások  |  Elérhetőségek

Honlapfejlesztés: