HRM Solutions Személyzeti Tanácsadó Bt. Átváltás eredeti változatra
Vállalatoknak
Teljesítmény-értékelés támogatása elektronikusan - adjon többet, kevesebbért!

Tovább >>

Vezetőknek
Megtaláljuk az Ön csapatába a hiányzó láncszemet - akire építhet!

Tovább >>

Munkavállalóknak
Tudjuk, milyen nehéz egy megfelelő munkahelyet megtalálni. Mi segítünk,hogy ez egyszerűbb és gyorsabb legyen!

Tovább >>

 

 
 
PARTNEREINK ÁLLÁSAJÁNLATAI
 

PATIKAI KERESKEDELMI KÉPVISELŐT

 

Budapesti székhelyű multinacionális vállalat

PATIKAI KERESKEDELMI KÉPVISELŐT

keres.

 

FELADATOK, FELELŐSSÉGEK

  • A megadott földrajzi területen található meghatározott gyógyszertárak látogatása a megadott látogatási sűrűség és az egyéni útvonalterve szerint
  • Növelni a vállalat termékeinek listázottságát és elérhetőségét a készletek figyelésén, termékválaszték bővítésén, megrendelések felvételén keresztül
  • Növelni a termékek láthatóságát termék kihelyezési szerződések letárgyalása, termék kihelyezési szerződések partnerek által való teljesítésének ellenőrzése és POS marketing anyagok kihelyezése révén
  • Tájékoztatni a gyógyszertár vezetőjét és a személyzetét a termékek áráról, kereskedelmi feltételeiről, fogyasztói reklámkampányainkról
  • Termékek reklám- illetve marketing anyagait köteles az általa látogatott gyógyszertárba elszállítani és azokat a patikusnak átadni
  • Objektív tájékoztatást nyújt a vállalat gyógyszernek, illetve gyógyhatású készítménynek nem minősülő termékeiről, ideértve ezen termékek hatásmechanizmusát, termékjellemzőit és előnyeit
  • Végrehajtja az előre meghatározott állandó és időszakos tevékenységeket
  • Képviseli a vállalatot a partnerei felé, megoldást keres a partnerek logisztikai kéréseire és kérdéseire
  • Naprakészen tartja az ügyfél-adatbázist és dokumentálható módon rögzíti az általa teljesített napi tevékenységeit
  • Visszajelzést ad feletteseinek a piaci történésekről, tevékenységekről
  • Részt vesz meghatározott szakmai kongresszusokon

Képességek és tapasztalatok

  • Minimum 2 éves értékesítésben szerzett tapasztalat (OTC termékek előny)
  • Felsőfokú egészségügyi diploma, kötelező elvárás a pozíció betöltéséhez
  • Minimum alapszintű angol nyelvtudás
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (Word, Excel, Power Point)
  • Kiemelkedő kommunikációs képesség
  • Magas szintű tárgyalástechnikai képesség
  • Kezdeményező képesség
  • Jó szervező képesség
  • Cél orientáltság
  • Jó kapcsolatteremtő képesség
  • B kategóriás jogosítvány

Terület

  • Pest, Heves, Nógrád, Jász-Nagykun-Szolnok megye

 Amennyiben úgy érzi, hogy tapasztalata megfelel a fenti elvárásoknak kérjük, küldje el magyar és angol nyelvű önéletrajzát és motivációs levelét az info@hrmsolutions.hu e-mail címre legkésőbb 2015. július 19-ig.

További cikkek

(C) Copyright HRM Solutions Bt. - 2018


 

HRM Solutions Személyzeti Tanácsadó Bt. ● H-1171 Budapest, Szabadság sugárút 60.
Telefon: +36 30 825 5895 | E-mail: info@hrmsolutions.hu

Kezdőoldal  |  On-line kapcsolatfelvétel  |  Regisztráció

Magunkról  |  Karriertanácsadás  |  Egyéni coaching  |  Fejvadászat, kiválasztás  |  Elektronikus teljesítmény-értékelés támogatása  |  Időszakos HR szolgáltatások  |  Elérhetőségek

Honlapfejlesztés: